fredag 5 juni 2015

Tips ! Få vackraste Naglarna i vackert skimmer av guld Här


Tips ! Få vackraste Naglarna i vackert skimmer av guld

Ciaté Caviar Manicure - Luxe Lustre!


Till denna manikyr har jag använt mig av det fantastiska kittet Ciaté Caviar Manicure Luxe Lustre!
Missa inte att du just nu kan få kittet Ciaté Caviar Manicure Rainbow vid köp av 3 Ciaté-produkter!
Jag började med att måla två lager av China Glaze Nail Lacquer, Liquid Leather på ring- och pekfingret, och medan nagellacket ännu inte torkat applicerade jag pärlorna en efter en med en tandpetare och skapade mönster.
På resten av naglarna använde jag mig av Ciaté LadyLike Luxe som medföljer i kittet som bas, och när jag målat två lager av denna gyllene nyans så hällde jag försiktigt över pärlorna över nageln (medan nagellacket fortfarande är vått), och trycker sedan löst med fingret på pärlorna så de fastnar ordentligt.
Man kan även avsluta med att försiktigt applicera ett överlack på pärlorna, för att få dem att hålla sig längre. Tänk dock på att verkligen dutta försiktigt med överlacket, och vänta tills ditt baslack torkat ordentligt annars kan pärlorna lossna i processen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar