söndag 7 juni 2015

Tips ! Coola snygga Blå velvet Manicure naglar till festen !


Tips ! Coola snygga Blå velvet Manicure naglar till festen !

Ciaté Velvet Manicure Blue Suede!


Ciaté Velvet Manicure Blue Suede är ett kit som innehåller ett vackert marinblåttt nagellack tillsammans med sammetspulver som ger en unik, härlig sammetsmatt effekt på dina naglar. Här nedan kan ni se steg för steg hur jag använda mig av detta kit! (Nitarna jag använde på ringfingret medföljde inte i kittet.)
Steg 1: Jag började med att applicera två lager av det medföljande nagellacket och lät det torka helt och hållet.
Steg 2: När nagellacket torkat tog jag en tejpbit och la över nageln, och en tunnare tejpbit precis bredvid för att skapa ett mönster. Jag applicerade sedan ytterligare ett lager av det medföljande lacket.
Steg 3: Medan nagellacket fortfarande var vått hällde jag över det blå sammetspulvret.
Steg 4: Jag tog sedan bort tejpen, och avslutade med att borsta bort lite av sammetspulvret som hamnat utanför. Voilá!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar